20 lat walki z rakiem piersi

0

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies obchodzi jubileusz 20-lecia. Podczas uroczystej Gali podsumowano dotychczasowy dorobek Kampanii oraz uczczono dokonania jej założycielki Evelyn H. Lauder, która zmarła w listopadzie ub.r. Październikowe dochody ze sprzedaży wybranych kosmetyków zostaną przekazane na badania nad lekiem na raka piersi.

Warszawa, 1 października 2012 r. – „Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą” to hasło przewodnie tegorocznej odsłony Kampanii. Uczestnicy Gali mieli niepowtarzalną szansę zobaczyć film z udziałem Evelyn Lauder, która opowiedziała o wieloletnim wsparciu profilaktyki nowotworowej, jak i o działaniach na całym świecie prowadzonych w ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.

„Już od 20 lat firma Estée Lauder Companies zaangażowana jest w podnoszenie świadomości społecznej na temat walki z rakiem piersi. Zależy nam na tym, aby Polki regularnie badały swoje piersi, ponieważ wczesne wykrycie nowotworu zwiększa szanse na wyleczenie” – podkreśliła podczas Gali Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager, Estée Lauder Poland.

Podczas dwóch dekad funkcjonowania na całym świecie w ramach Kampanii rozdanych zostało ponad 110 milionów Różowych Wstążek (symbol zdrowych piersi stworzony przez Evelyn Lauder oraz Alexandrę Penney) i miliony broszur informacyjnych. W Polsce już po raz czwarty w perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora dostępne będą limitowane edycje produktów marek Estēe Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer i DKNY, z których dochód zostanie przekazany na badania nad lekiem na raka piersi prowadzone przez Ośrodek Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Ponadto już od 1 października we wszystkich perfumeriach, salonach Empik, oddziałach banku Citi Handlowy na terenie całego kraju rozdawane będą różowe wstążeczki – znak zdrowych piersi. Również w październiku wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy PLL LOT będą mieć przypięte różowe wstążeczki na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika.

„W Polsce codziennie wykrywamy 45 nowych przypadków zachorowania na raka piersi, a 15 Polek każdego dnia umiera z powodu tego nowotworu. Dzięki dodatkowym funduszom mamy szansę nieustannie prowadzić badania naukowe nad nowymi lekami. Mam nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli pokonać wiele rodzajów nowotworów raz na zawsze” – mówi profesor Jan Lubiński, założyciel i kierownik Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Trzynaście lat temu w ramach Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi zapoczątkowana została Globalna Inicjatywa Iluminacji podnosząc świadomość w nowy i spektakularny sposób. Również w tym roku Pałac Kultury i Nauki zabłysnął na różowo na znak poparcia kampanii. Wyjątkowym elementem Gali była premiera drugiej edycji płyty „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują….”, stworzona wspólnie z Radiem PiN i Universal Music Polska. Na płycie znalazło się 20 utworów z okazji 20-lecia kampanii. Zwieńczeniem jubileuszu był koncert popularnego zespołu Me Myself and I.

Do grona partnerów wizerunkowych Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyli: Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy, Atrium European Real Estate Limited i Grupa Medicover. Partnerem iluminacji po raz drugi została firma Philips, a patronami płyty „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują….” są: Avanti, Cinema City, Cosmopolitan, Empik, Filmbox, Glamour, InStyle, Kaleidoscope, Multikino, ofeminin.pl, Radio PiN, Shape, Twój Styl, Viva!, wysokieobcasy.pl.

Udostępnij :)

About Author

Comments are closed.